Hi
Now that AIRBNB is stopping the email system to guests how are we going to resolve the issue of sending a message from a co-host?
At the moment all messages via the AIRBNB chat always show has being sent from the main host,
Will there be a workaround for this?
Thanks
Pedro
AIRBNB API Messages for co-host
-
- Posts: 1338
- Joined: Sun Jun 30, 2013 8:44 am
Airbnb informed us that hosts can fill out an attestation form to continue using the guest email feature: https://www.airbnb.com/account-settings ... al-hosting
Are you using API messaging via Beds24? We understand that messaging via API will not change. Please see here: https://wiki.beds24.com/index.php/Airbnb#Messaging what you need to do to use this option.
Are you using API messaging via Beds24? We understand that messaging via API will not change. Please see here: https://wiki.beds24.com/index.php/Airbnb#Messaging what you need to do to use this option.
-
- Posts: 1
- Joined: Sun Apr 24, 2016 1:50 pm
Sehr geehrte Frau Morgenroth,
am 4.6.2020 haben wir EUR 100,00 als Auffüllung des Guthabens an die Firma MPK überwiesen.
Z.Zt. arbeitet unser System nicht.???? Das Guthaben kann aufgrund der geringen Buchungszahlen nicht aufgebraucht sein.
Bitte prüfen Sie dringend!!!!!
Mit freundlichen Grüßen!
Pension Prenzlberg GmbH
Gundi Jordan
am 4.6.2020 haben wir EUR 100,00 als Auffüllung des Guthabens an die Firma MPK überwiesen.
Z.Zt. arbeitet unser System nicht.???? Das Guthaben kann aufgrund der geringen Buchungszahlen nicht aufgebraucht sein.
Bitte prüfen Sie dringend!!!!!
Mit freundlichen Grüßen!
Pension Prenzlberg GmbH
Gundi Jordan
-
- Posts: 1338
- Joined: Sun Jun 30, 2013 8:44 am
Ihr Guthaben ist aufgebraucht, weil wir für Sie Provisionen für Buchungen von Google and Google überwiesen haben.
Wir empfehlen allen Kunden, die Google Hotel Ads nutzen automatische Zahlungen zu einzurichten, um solche Probleme zu vermeiden.
Wir empfehlen allen Kunden, die Google Hotel Ads nutzen automatische Zahlungen zu einzurichten, um solche Probleme zu vermeiden.